غلامحسین کرباسچی مجرم شناخته شد (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) بازداشت ۴ دزد حرفه‌ای و کشف حدود ۶۰ پرونده سرقت فوتبال خونین| دعوای پسربچه‌ها در بازی به قتل انجامید در ادامه روز پر حادثه مشهد؛ حریق آزمایشگاه خاک مهار شد (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) انهدام باند ۱۲ نفره کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در پوشش پیش‌بینی مسابقات یورو ۲۰۲۴ آتش سوزی کلینیک دامپزشکی در خیابان صارمی مشهد (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) قتل خونین پدر جوان به دلیل شیطنت فرزند خردسالش| قاتل متواری شد ثبت گواهی ولادت از چه زمانی الکترونیکی می‌شود؟ دلیل تفاوت بوتاکسی که سیاستمداران می‌زنند | سیاستمداران ایرانی بعد از ۶۰ سالگی چه عمل‌های زیبایی انجام می‌دهند؟ حریق منزل مسکونی در خیابان ابراهیمی مشهد (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) تکمیلی| تلاش ۷۰ آتش نشان برای جلوگیری از انفجار تریلی‌ها در کمربند سبز مشهد (حاوی تصاویر دلخراش) دستگیری ۲ مامور قلابی پلیس در مشهد تصادف شدید کامیون و تانکر حمل سوخت در مشهد + تصاویر (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ۲۱ خرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد کمک درمانی ارتش جمهوری اسلامی به زوج‌های نابارور شاغل در نیروی زمینی بازدید ۱.۴ میلیون گردشگر خارجی از ایران در سه ماه شهریه جدید مدارس غیردولتی، تا پایان هفته به والدین اعلام خواهد شد شکار سردسته باند کوسه جنوب با شلیک پلیس مشهد + عکس
سرخط خبرها
فرماندار مشهد:

آتش‎نشانان مشهدی با کمبود امکانات بهترین عملکرد را دارند

  • کد خبر: ۲۷۲۳
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
آتش‎نشانان مشهدی با کمبود امکانات بهترین عملکرد را دارند

به گزارش شهرآرانیوز، فرماندار مشهد در دیدار مشترک با رییس، جمعی از معاونان و مدیران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ضمن بیان اینکه آتش‎نشانان مشهدی با کمبود امکانات بهترین عملکرد را دارند، گفت : آتش‎نشانی مشهد باید برای ارگان‎های مختلف و دستگاه‌های اجرایی مانورهای مختلف بگذارد تا آمادگی نهادهای مختلف برای مقابله با بحران، خصوصاً در بحث حریق و حوادث ارزیابی شود.
محمدرضا هاشمی خاطرنشان کرد: افزایش ضریب ایمنی شهر، ابراز رضایت حداکثری مردم از عملکرد سازمان آتش‎نشانی را به همراه دارد.
وی ضمن اشاره به این موضوع که مجموعه آتش‎نشانی باید بیشتر در حوزه آموزش شهروندی فعال باشد، تاکید کرد: این آموزش‏‌ها برای نسل‏‌های آینده نیز مهم و تاثیرگذار است.
فرماندار مشهد ادامه داد: ساخت‌وسازهای قارچ‌گونه مسکن در شهر مشهد روبه افزایش است و امکانات ما حداقل است. اگر آموزش‏‌های ایمنی و آتش‌نشانی وجود داشته باشد، حتما به ارتقا آگاهی‎های مردم کمک شایانی می‎کند.
وی تاکید کرد: آتش‎نشانی مشهد باید برای ارگان‎های مختلف و دستگاه‌های اجرایی مانورهای مختلف بگذارد تا آمادگی نهادهای مختلف برای مقابله با بحران، خصوصاً در بحث حریق و حوادث ارزیابی شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: این بسیار مهم است که ما در مجموعه فرمانداری حمایت کامل را از آتش‎نشانی مشهد داریم و امیدواریم مزاحمت‌های تلفنی برای آتش‌نشانی که یک آسیب جدی است هم کمتر شود.
در ادامه رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در گزارشی کوتاه با بیان اینکه بیش از ۵۰ ایستگاه آتش‎نشانی فعال در نقاط مختلف شهر مشهد وجود دارد، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۱۱۰۰ نیروی عملیاتی آتش‌نشان داریم.
آتشپاد دوم «امیر عزیزی» افزود: احداث بیش از ۵ ایستگاه آتش‏نشانی در مشهد در حال انجام است که امیدواریم این اقدام با حمایت مسوولان دولتی و شهری و تامین بودجه‌های مورد نظر تا پایان سال جاری محقق شود.
وی خاطرنشان کرد: به‌‌طور متوسط بیش از ۱۰۰ عملیات در طی ۲۴ ساعت توسط آتش‎نشانان در مشهد انجام می‎شود که بیشترین ماموریت‎ها هم مربوط به نجات افراد محبوس شده از داخل کابین آسانسور است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->